Een campagne ontwikkeld door Kega voor G-star
G-STAR + KEGA

G-Star rekent op Kega voor globale retail executie van nieuwste campagne

Na een uitvoerige competitie met diverse internationale agencies heeft G-Star gekozen voor Kega uit Sassenheim voor de ontwikkeling, creatieve adaptatie, productie en distributie van haar wereldwijde retail campagnes. De huidige campagne ‘Style Mathematics’ is een van de eerste manifestaties van de samenwerking.

Over Style Mathematics
Het vinden van een persoonlijke stijl is weliswaar geen hogere wiskunde, maar met de nieuwe campagne illustreert het Nederlandse denim label dat je bij hen altijd kan rekenen op exact de juiste optelsom van ‘verboden combinaties’. De door G-Star’s interne creatieve studio ontwikkelde campagne draait om de tagline ‘Een outfit is zoveel meer dan een paar kledingstukken’ en symboliseert G-Star’s ultieme styling filosofie: het combineren van kledingstukken die niet bij elkaar lijken te passen als individuele items, om zo outfits samen te stellen voor elke dag van de week.

G-Star + Kega. Zoveel meer dan de som der delen
G-Star heeft gekozen voor Kega, op basis van de bewezen retail expertise, combinatie van creatie en productie, jarenlange omnichannel ervaring en focus op employee engagement en empowerment. Het gezamenlijke streven is dat de samenwerking zal leiden tot verbetering van de retail performance en procesoptimalisatie, bovenop de versteviging van het al ijzersterke G-Star merk fundament.

Wil je meer weten over deze samenwerking? Neem dan contact op met:

Kega
Wendy Meeuwenoord
E. wendy.meeuwenoord@kega.nl
T. +31 (0) 252 750 275

Hoogvliet · Kega
Hoogvliet · Kega
3 mei, 2017

MEI 2017 Hoogvliet kiest voor Kega Na een uitvoerige creatieve competitie met diverse reclamebureaus heeft Hoogvliet gek...

Paascampagne Hoogvliet · Kega
Paascampagne Hoogvliet · Kega
26 maart, 2018

27 MAart 2018 Paascampagne Hoogvliet Pasen is voor food-retailers een belangrijke periode, omdat er dan door de consumen...