8 november 2016

E5 omnichannel; hoe vertel ik het mijn klant?

We willen de klant graag op maat bedienen en dus bedenkt elke retailer onderscheidende services als personal shopper, prijsgaranties en meer. Vervolgens kan de klant online terecht, of in de fysieke winkel of in een mix ervan (check & reserve, click & collect). Maar hoe vertel ik het mijn klant? En vooral wanneer en waar?

Voor de Belgische modeketen E5 ontwikkelde Kega een omnichannel-service strategie en POS-materialen om te testen in de conceptstore. 


Eerst zijn alle services gewogen en gemapt op de customer journey fase, om zo te bepalen welke boodschap het meest relevant is. Vervolgens zijn er prioriteiten binnen de boodschappen bepaald. Er is gezocht naar praktische oplossingen binnen de bestaande winkelinrichting, wat geresulteerd heeft in compleet vernieuwde testmaterialen voor de conceptstore. Nu nog de materialen optimaliseren met de nodige praktijkervaring en we kunnen het omnichannelverhaal aan alle E5-klanten vertellen.

Wil je meer weten over deze omnichannel optimalisatie neem dan contact op met Erica Twigt, telefoon +31252 750275 of email erica.twigt@kega.nl.

Dit nieuwsitem al gelezen?