Human Nature Project ANWB
7 june 2016

Restyling ANWB | Meer vakantie voorpret bij de ANWB-winkels

De vakantie nadert: je bent op zoek naar een reisgids of wegenkaart, als vanzelfsprekend volgt een bezoek aan de ANWB-winkel. Dat wil zeggen… als het aan de ANWB ligt, denk je niet alleen voor reisgidsen en –kaarten aan de ANWB, maar wordt de winkel het startpunt voor alle vakantie voorpret. Kega werd gevraagd voor de restyling van de reisgidsen en kaartenafdeling.

Vanuit de customer journey van de klant is er gekeken naar een logische opstelling en indeling van de verschillende kasten en tafels. Bevindt de klant zich nog in de inspiratiefase? In POS en met leuke, handige reisaccessoires komt de klant helemaal in vakantiestemming. Duidelijke signing op de juiste plek stuurt de klant de juiste richting op.

 

 

 

Om ervoor te zorgen dat de meest gevraagde bestemmingen/ producten ook daadwerkelijk in de schappen te vinden zijn, heeft de ANWB het totale assortiment eens goed onder de loep genomen. Gezien het beperkte aantal m² is de long tail voortaan alleen beschikbaar via de website. Dat is slimmer retailen.

Dit nieuwsitem al gelezen?

FRED & SHABBIES · Kega
FRED & SHABBIES · Kega
24 september, 2017

Ontwikkeling webshop strategie Contentplan voor Fred de la Bretonière en Shabbies De twee merken van Fred: Fred de la Br...

Kega retail bite Amazon · Kega
Kega retail bite Amazon · Kega
2 juni, 2016

Amazon books in seattle Online kennis op de winkelvloer Op de planken van Amazon books in Seatlle staat niet zomaar het ...