Zin in een hamburger? Loop naar binnen, naar de kiosk, lach, bestel en start met het verdienen van gratis eten. Zonder typen, zonder swipen, zonder kiezen. Je hebt alleen je glimlach nodig.
Dat is wat CaliBurger in haar vestiging in Pasadena op dit moment test. Daarmee wil de burgerketen het online ordergemak vertalen naar de winkelvloer. One click Amazon orders op de winkelvloer. Iedere klant wordt persoonlijke ontvangen door de kiosk. 1 op 1 interactie. Focus op snelheid, service en gemak.
Klanten loggen eenmalig in, laten hun gezicht scannen en in de database opnemen. Jouw gezicht wordt aan jouw account gekoppeld. Bij ieder volgend bezoek kun je inloggen met je glimlach. De kiosk herkent je en laat alle bestellingen uit het verleden zien. Binnen 2 seconden kun je 1 van die bestellingen herhalen en ben je klaar. Spaarpunten worden meteen automatisch verrekend.
Als de klanten er blij mee zijn, dan volgt in 2018 een uitrol naar alle vestigingen. Straks heb je daarbij ook geen creditcard meer nodig en kun je ook betalen met je glimlach. Nog meer snelheid en gemak.
Natuurlijk speelt de vraag van privacy een rol. Los van de veiligheid van de data. Want wil je echt dat jouw bestellingen groot op het bestelscherm staan? Wat nu als je bij je vorige bezoek stiekem 2 super sized menu’s naar binnen heb zitten werken?