Praktisch maken, ontzorgen en bewaken van het (productie)proces

Retail Marketing Campaign Support

Van strategie naar creatie, van idee naar design en van design naar productie. Heb jij als retailer ook een uitdaging met die laatste stap? Hoe je de designs binnen de strakke deadlines en met de gewenste kwalitatieve uitstraling geproduceerd en uitgerold krijgt in de windows, instore en online? Als Kega zijn wij dé partner voor jou om de doorvertaling van het creatieve concept naar een operationeel concept voor elkaar te krijgen. Wij ontzorgen het gehele proces of delen daarvan. Dit maakt het praktisch; timings worden bewaakt en er is controle over het budget. Zo behaal je meer efficiency en worden productiekosten bespaard.
 


Welke retailer heeft niet een uitdaging met een hoeveelheid verschillende window formaten, afwijkende winkels zoals flagship stores en verschillende instore concepten die door de jaren heen ontwikkeld zijn. Al deze variaties hebben grote gevolgen voor de productie van window en instore materialen. Kega helpt diverse retailers bij de begeleiding van de productie, het selecteren van de juiste leveranciers, materiaalkeuze, planningen en kwaliteitscontrole maar ook bij het goedkeuringsproces en de verschillende stakeholders die daarbij betrokken zijn. Oftewel, wij ontzorgen door te zorgen voor een vlekkeloos proces zodat de doorvertaling van een campagne binnen de deadlines in perfecte kwaliteit wordt uitgerold in de winkels. Daarnaast ontwikkelen we (VM)-instructie documenten (fysiek en digitaal) voor de medewerker, waarmee het inrichten van een window een eitje wordt. Tot slot verzorgen wij de handling en het verzenden van de pakketten (indien nodig wereldwijd). 

De belangrijkste resultaten van Retail Marketing Campaign Support van Kega zijn: 

  • Het vergroten van de efficiency 
  • Besparing op productiekosten
  • Betere controle over budget en timings

Meer weten over deze dienst (of een onderdeel daarvan)? Neem dan contact op met Wies van Kesteren, 0252-222666 of wies.vankesteren@kega.nl.